Wednesday, January 27, 2016

Türkilizce #2

Günlük konuşmalarda şahit olabileceğimiz bir başka dil "acubesini" daha paylaşayım. Ben daha dün kulak şahidi oldum. Kulağımı cızır cızır tırmaladı. (Olayın diyalog haline getirilmesi de benden olsun.)

A: Bir sorunum vardı.
B: Dinliyorum.
A: Abi "issue" "create" edemiyorum.
B: {{HÖNK!!}}

Aklıma gelen muhtemel cevaplar:
1) A be evladım! Issue create etmek senin ne haddine düşmüş? Sen git "tissue" falan create et. Daha iyi gelir.

2) Geçen gün çok samimi bi arkadaşım da "issue" "create" etmek istedi de zor kurtuldu. "N'apıyosun oğlum? Deli misin? Durduk yere hiç "issue" "create" edilir mi?" falan dedim. Biraz nasihat ettim de aklı başına geldi. Hiç tavsiye etmem. Sen git bi çay al. "Issue"dan daha iyidir.

3) "Issue" ile mi doğdun lan? Bi de "create" edeceksin he mi? Oğlum bak git!

4) Bi kerem "issue" "create" edilmez taam ma?

Burada durayım. =))

No comments:

Post a Comment